Black Latte – odchudzanie – 2020 – opinie, czy działa, cena, gdzie kupić

Próbujesz schudnąć? Mam tylko jedną sugestię – dodaj olej kokosowy do swojej codziennej diety! Wiem, co pewnie myślisz – “Jak olej kokosowy może sprawić, że stracę na wadze, skoro jest bogaty w tłuszcze nasycone”?

Chociaż, biorąc tłuszczu do utraty wagi może wydawać się nieco dziwne na początku, naukowcy wykazały, że olej kokosowy jest rzeczywiście wielkim sojusznikiem dla utraty wagi. Szybko się mówi, że zawiera unikalną kombinację kwasów tłuszczowych, które skutecznie zwiększają metabolizm, spalają kalorie, eliminują tłuszcz w brzuchu i dają poczucie sytości, które blokuje poczucie głodu. Dowiedzmy się dlaczego!

Jak olej kokosowy pomaga w odchudzaniu ?

Po pierwsze, spróbujmy zająć się “problemem” zawartości tłuszczu w oleju kokosowym. W jednej łyżce stołowej oleju kokosowego znajduje się 14 gramów tłuszczu, z czego 12 gramów to tłuszcze nasycone. Lata temu lekarze i naukowcy ostrzegali ludzi, aby trzymali się z dala od tego rodzaju tłuszczu, wierząc, że powoduje on otyłość, choroby serca, wysoki poziom cholesterolu i inne problemy zdrowotne. Dziś wiemy, że nie wszystkie tłuszcze nasycone są takie same. Według naukowców, tłuszcze nasycone w oleju kokosowym wytwarzane są z kwasu laurynowego, który jest uważany za zdrowe źródło średniołańcuchowych kwasów tłuszczowych (MCFA).

Są łatwo strawne. Są one również natychmiast przekształcane w energię, co oznacza, że nie są one przechowywane w postaci tłuszczu. Ponadto, MCFA pomagają stymulować metabolizm, co prowadzi do utraty wagi. Olej kokosowy zwiększa więc przemianę materii i spala kalorie.

Ponieważ olej kokosowy jest trawiony inaczej niż większość innych tłuszczów, nic dziwnego, że organizm reaguje na jego spożycie w unikalny sposób. Przy zużyciu oleju termogenicznego, średniołańcuchowe kwasy tłuszczowe są wysyłane bezpośrednio do wątroby, gdzie są przetwarzane na energię. Oznacza to, że wysoka zawartość tłuszczu w oleju kokosowym nie jest dopuszczalna do swobodnego krążenia we krwi i nie gromadzi się w organizmie. Zamiast tego mamy do czynienia z pewnego rodzaju naturalnym zastrzykiem energii.

Zapewne wiesz, że aby schudnąć, musisz spalić więcej kalorii niż spożywasz. Jednym z najlepszych sposobów na to jest wykonywanie aktywności fizycznej, takiej jak joga, zumba, crossfit lub innej, mniej lub bardziej popularnej aktywności fizycznej.

Olej kokosowy i poczucie sytości

Zawsze jesteś głodny? Godzinę lub dwie po śniadaniu masz ochotę na przekąskę? Zbyt wiele posiłków nie pomaga w utracie wagi. Jeśli lubisz jeść płatki owsiane na śniadanie, spróbuj wymieszać łyżkę oleju kokosowego. Nie tylko zwiększy ona smak, ale także dostarczy organizmowi MCFA, które jak mówią badacze pomagają ograniczyć głód.

Jeśli nie jesz płatków owsianych, inne możliwości dodania oleju kokosowego znajdują się w filiżance do kawy lub na jajkach. Można również zastąpić masło na grzance olejem kokosowym lub dodać trochę do koktajlu. Możliwości są nieograniczone, bądź kreatywny!

Olej kokosowy poprawia trawienie

Olej kokosowy mniej obciąża trzustkę i cały układ pokarmowy oraz zwalcza stany zapalne. Z tych dwóch powodów osoby z chorobą Leśniowskiego-Crohna, zapaleniem jelita grubego i innymi problemami żołądkowo-jelitowymi zgłosiły znaczną poprawę stanu zdrowia poprzez dodanie oleju kokosowego do swojej diety.

Wiemy, że powolny układ trawienny jest nieuchronnie związany z trudnościami w utracie wagi. Dzieje się tak dlatego, że organizm nie obchodzi się właściwie z żywnością, a toksyczne odpady odkładają się w jelitach. Tak więc, poprzez poprawę trawienia olej kokosowy może pomóc w utracie wagi, poczuć się lżejszy i być zdrowszy!

Ile oleju kokosowego należy jeść, aby schudnąć?

Jest oczywiste, że pomimo niezliczonych korzyści, olej kokosowy powinien być spożywany z umiarem. Spożywanie zbyt dużej ilości oleju kokosowego oprócz innych tłuszczów prawdopodobnie spowodowałoby inne niepożądane skutki. Ideałem byłoby zastąpienie innych tłuszczów zwykle spożywanych w codziennej diecie (takich jak masło, oliwa z oliwek, oliwa sojowa, olej rzepakowy itp.) olejem kokosowym.

Ideałem byłoby spożywanie od jednej do trzech łyżek stołowych oleju kokosowego dziennie, aby uzyskać najlepsze korzyści zdrowotne.