Green Barley Plus – odchudzanie – 2020 – opinie, forum, efekty, cena, gdzie kupic, apteka

Produkty detoksykacyjne i diety są obecnie szeroko dostępne w Internecie, w sklepach z witaminami, magazynach, a nawet w niektórych siłowniach i spa. Wiele komercyjnych programów detoksykacyjnych zawiera interesujące stwierdzenia dotyczące możliwości odchudzania, poprawy energii i metabolizmu oraz osiągnięcia bardziej atrakcyjnego wyglądu.

Ale nie wszystkie diety detoksykacyjne są zdrowe. Niektóre ograniczają kalorie do niezrównoważonych poziomów, inne całkowicie eliminują ważne grupy żywności. Ważne jest, aby przeprowadzić pewne badania przed rozważeniem, który program należy zastosować, ponieważ w większości przypadków wystarczyłoby zjedzenie określonej żywności i wsparcie detoksykacji odpowiednim produktem naturalnym.

Co jeść, aby stracić na wadze?

Poniżej znajduje się wykaz żywności powszechnie uznawanej za zgodną z różnymi programami detoksykacji.

  • Owoce i warzywa: Świeże produkty są podstawą prawie każdej diety detoksykacyjnej, choć niektóre ograniczają lub całkowicie wykluczają owoce. Inni sugerują soki lub koktajle. Wskazane byłoby kupowanie ekologicznych owoców i warzyw w celu zmniejszenia narażenia na pestycydy.
  • Całe ziarna: Nie każda dieta odtruwająca pozwala na spożywanie zbóż, ale te, które to robią, generalnie zalecają spożywanie całych ziaren. Całe ziarna dostarczają błonnika i składników odżywczych, takich jak witaminy z grupy B, cynk i żelazo.
  • Fasola i rośliny strączkowe: Soczewica, ciecierzyca, fasola i inne rośliny strączkowe dostarczają białka, błonnika i innych składników odżywczych. Są one częścią niektórych, ale nie wszystkich detoksykujących programów dietetycznych.
  • Żywność bogata w probiotyki: Niektóre programy detoksykacyjne mają na celu poprawę zdrowia trawiennego i mogą wymagać spożywania żywności, w tym kefiru, miso lub jogurtu organicznego, które dostarczają “dobrych” bakterii do poprawy flory jelitowej.
  • Chude białka: W niektórych programach zdecydowanie zalecane są źródła białka, takie jak kurczak, indyk, tofu, owoce morza lub jaja.
  • Oleje zdrowe: Oleje roślinne, w tym oliwa z oliwek, olej lniany, olej migdałowy lub olej z pestek winogron dostarczają organizmowi tłuszczów wielonienasyconych lub jednonienasyconych.
  • Orzechy włoskie i nasiona: Te oparte na roślinach białka są słoną i satysfakcjonującą przekąską, którą można spożywać w niektórych programach detoksykacyjnych.
  • Woda: Nawadnianie jest kluczowym elementem większości programów detoksykacyjnych. W wielu dietach detoksykacyjnych zachęca się do picia dużej ilości wody, soków owocowych, bulionu kostnego lub suplementów.
  • Witaminy i suplementy mineralne: Ograniczenie kalorii jest powszechne w wielu planach detoksykacji. W rzeczywistości niektóre programy wymagają całkowitego postu nawet na jeden dzień lub spożycia kilkuset kalorii. Aby upewnić się, że przyjmujesz pewne składniki odżywcze, może być zalecane przyjmowanie suplementów.