Piperine Slim – odchudzanie – 2020 – opnie, cena, gdzie kupić?

Kiedy próbujemy ustanowić lepszą kontrolę wagi lub wpływać na nasz apetyt poprzez jedzenie niektórych pokarmów, często przypominamy, że węglowodany, lub węglowodany, są niezdrowe i nie powinniśmy ich jeść. Nie powinniśmy jednak zapominać, że jeśli proces odchudzania jest dla nas trudny, zawsze możemy liczyć na pomoc naturalnego produktu. Mogą to być tabletki naturalne, zawierające w swoim składzie szereg ekstraktów organicznych. Czy węglowodany są naprawdę takie ohydne? Mamy zrezygnować z ich jedzenia? Czy jest jeszcze jakiś typ, który moglibyśmy mieć? Jakie produkty żywnościowe powinniśmy spożywać i jakich najlepiej unikać? Odpowiedzi na wszystkie te pytania można znaleźć poniżej, a także więcej ciekawych faktów na temat węglowodanów. Radzimy ci tylko zostać z nami do końca.

Co to są węglowodany?

Węglowodany stanowią dużą grupę substancji organicznych. Są one niezwykle ważne dla wielu funkcji w organizmach żywych.

Ogólnie rzecz biorąc, węglowodany dzieli się na dwie kategorie – proste i złożone. Opiera się ona na wzorze ich struktury chemicznej oraz na tym, jak szybko rozpadają się w organizmie.

  • Węglowodany proste – Są to produkty bogate w monosacharyd. Często określa się je mianem “pustych kalorii”, ponieważ bardzo szybko rozpadają się w organizmie. Przykładami tej grupy mogą być glukoza, galaktoza i fruktoza. Glukoza jest głównym źródłem energii podczas aktywności fizycznej. Nie rozkłada się tak jak węglowodany złożone. Jest on kierowany do krwiobiegu przez jelito cienkie. Galaktoza jest częścią laktozy. Można go znaleźć w burakach cukrowych i produktach mlecznych. Glukoza znajduje się głównie w owocach. W dużych ilościach może przeciążyć wątrobę, która następnie zamienia ją w tłuszcz. Zalecana dzienna dawka fruktozy wynosi nie więcej niż 30g. na dobę. Oznaczałoby to trzy do czterech owoców normalnej wielkości.
  • Węglowodany złożone. Nazywa się je polisacharydami. Składające się z długich łańcuchów pierścieni monokumulacyjnych, najistotniejszą różnicą pomiędzy węglowodanami prostymi i złożonymi jest to, że węglowodany złożone potrzebują dużo czasu do rozpadu. Zawierają one również więcej składników odżywczych dla naszego organizmu, a nie tylko “puste kalorie”. Wiele z nich zawiera włókno, które jest jeszcze wolniej degradowane przez organizm. Są one uważane za najlepszy i najzdrowszy rodzaj węglowodanów. Poza tym, nie są one molestującym dla cukru we krwi.

Podczas gdy nadmiar jedzenia z prostej żywności bogatej w węglowodany nie jest zalecany, są one dobrym wyborem, gdy musimy się jak najszybciej napełnić. Zwłaszcza w sytuacjach, gdy wiemy, że mamy przed sobą zaplanowaną aktywność fizyczną. Powinniśmy jednak zachować umiarkowane ilości i starać się jeść jak najmniej, aby się zapełnić. Nie powinniśmy zapominać, że nadmierna konsumpcja jest szkodliwa dla naszego zdrowia, nawet jeśli wybieramy najzdrowszą żywność.

Jak łatwo schudnąć?

Dla osób, które chcą stracić kilka kilogramów lub funtów, dietetycy mówią, że węglowodany powinny być równe 45% -65% dziennych kalorii. Na ogół mówią, że jeśli zjesz 2000 kalorii dziennie, Twój organizm potrzebuje około 225 do 325 g węglowodanów dziennie. Jeśli chcesz lepiej kontrolować wagę, najlepiej jest ograniczyć spożycie do 50 do 150 g węglowodanów. Należy jednak pamiętać, że nasz indywidualny metabolizm i aktywność fizyczna mają ogromne znaczenie i są różne dla każdego. Spożywaj jedną miarkę, wybierając odpowiednią ilość dla swojego stylu życia.

Aby czuć się dobrze w naszym organizmie, dobrze jest prowadzić zdrowy tryb życia. Jeśli chcemy mieć lepszą kontrolę nad swoją wagą, ale napotykamy na pewne trudności, możemy potrzebować trochę pomocy. Mogą to być naturalne tabletki o nazwie Keto Light Plus . Są one najlepsze dla osób, które są na diecie keto i unikać za wszelką cenę węglowodanów. Ale nie wolno nam zapominać o dobrym odżywianiu i aktywności fizycznej. Są one niezbędne, aby nasz organizm mógł włączyć się w drogę spalania tłuszczu.