Jak szybko schudnąć z brzucha

plaski-brzuchWiele osób z nadwagą ciała posiada niechcianą oponkę na brzuchu. Tłuszcz ten jest czynnikiem ryzyka dla wielu różnych chorób, w tym chorób serca i cukrzycy typu 2.
Tłuszcz wokół brzucha może być trudny do stracenia.

Istnieje jednak wiele metod, które  może wykorzystać zarówno do zmniejszenia ogólnego tłuszczu jak i tego niechcianego na brzuchu.

W tym atykule przedstawimy najlepsze metody na płaski brzuch. Bo kto nie chce mieć płaskiego, pięknego brzucha?

Jak schudnąć z brzucha?

  1. Dodaj cardio do swojego codziennego życia
    Ćwiczenia sercowo-naczyniowe lub aerobowe są doskonałym sposobem na spalanie kalorii i poprawę zdrowia serca.Wiele ćwiczeń cardio jest skutecznych w przycinaniu i wzmacnianiu środkowej części ciała. Niektóre przykłady to bieganie, chodzenie i pływanie.

    Badania wykazały, że umiarkowanie energiczne ćwiczenia aerobowe mogą zmniejszyć ilość tłuszczu u osób z nadwagą, nawet bez zmniejszenia spożycia kalorii.

  2. Chodź spać wcześniej 
    Niewiele szybsze schowanie się pod kołdrę nie tylko pomaga uniknąć podwieczorków w późnych godzinach jak-schudnac-z-brzucha-spijnocnych. Brak pełnego odpoczynku nocnego spowalnia metabolizm organizmu, więc jeśli chcesz poprawić swoje spalanie kalorii, zaplanuj co najmniej siedem godzin przerwy w dostawie prądu
  3. Nie pomijaj posiłków
    Jedz co trzy do czterech godzin. Badania pokazują, że ludzie, którzy nie zjadają porannego posiłku, doświadczają w późniejszym czasie w ciągu dnia gwałtownego wzrostu poziomu hormonu związanego z głodem. Regularne przekąski (które powinny zawierać włókno wypełnione złożonymi węglowodanami i białkami!) pozwolą Ci czuć się pełno, a Twoje ciało pali kał w stałym tempie.
  4. Pij więcej wodyplaski-brzuch-woda-dieta
    Odwodnienie powoduje, że organizm gromadzi wodę”; – mówi Lyon co prowadzi do przeniesienia do czterech nadmiarów funtów wokół połowy przekroju. Wyceluj co najmniej osiem filiżanek wody. Dla urozmaicenia smaku możesz do niej dodać plastry cytryny, pomarańczy czy też mięty.
  5. Przekąski
    Badania połączyły spożywanie orzechów z obwodzie dolnego obwodu talii. Orzechy są bogate w tłuszcze jednonienasycone, co sprawia, że są one bardziej satysfakcjonujące niż precle. Upewnij się, że trzymasz się niesolonych wersji, aby odgrodzić ptyfa indukowanego przez sód, a pamiętaj, że jedna porcja to mała garść.przekaski-schudnac-z-brzucha
  6. Jedz wolniej
    Zamiast szalować posiłki, należy raczej zrobić punkt żucia każdego ugryzienia co najmniej 10 razy przed połknięciem.Ciało musi pracować w godzinach nadliczbowych, aby rozbić jedzenie w żołądku i jelitach, co może prowadzić do poważnych gazów i niestrawności”;, mówi dr Reichman. Ponadto, gdy jesz szybko, jesteś bardziej podatny na połykanie powietrza, co może zwiększyć ryzyko poczucia odrobiny obrzęku.
  7. Nie zapomnij o prebiotykach
    Są to związki nieożywione, które wspierają rozwój tej dobroczynnej bakterii. ;Warzywa, owoce, orzechy, fasola, nasiona i 100% całych ziaren zapewnią Twojemu organizmowi probiotyki paliwo potrzebne do przetrwania i rozwoju”;, mówi Londyn.
  8. Zrób sobie przerwę
    CKiedy jesteś oszołomiony, Twoje ciało zwiększa produkcję steroidów i hormonów stresu, które negatywnie wpływają na układ trawienny, powodując poważne zaparcia”;, mówi dr Reichman. Jakby tego było mało, stres wzmacnia również produkcję kortyzolu, hormonu, który wysyła nadmiar tłuszczu bezpośrednio do połowy przekroju, próbując chronić swoje narządy witalne. Aby zminimalizować napięcie, Dr. Reichman radzi, aby wziąć 20 minut dziennie na relaks.
  9. Idź na spacer. . . .
    Nawet jeśli nie możesz dostać się na siłownię, spróbuj ściskać się codziennie w 30 minutowym spacerze, mówi jak-schudnac-z-brzucha-spacerLyons. Prosty impuls w metabolizmie pomoże Ci spalić tłuszcz w talii bardziej efektywnie. A jeśli chcesz ćwiczyć, pominąć te gadżety, które obiecują "cudowną nieobecność w minutach”;. Badanie z Kansas State University wykazało, że większość urządzeń zaprojektowanych do targetowania abs (think infomercials) nie spełnia ich obietnic. Dzięki tradycyjnym ćwiczeniom zobaczysz lepsze wyniki.
  10. Unikać napojów gazowanych i fermentowanych. Te napoje mają w nich gaz, a kiedy je spożywasz, kończysz się gazem w układzie pokarmowym, co prowadzi do obrzęku i wzdęcia brzucha. Powiedz  NIE sorbitolowi. Sorbitol jest sztucznym słodzikiem występującym w niektórych napojach dietetycznych. Podczas gdy dodaje słodyczy bez dodawania kalorii, problem polega na tym, że nasze ciała mają problemy z trawieniem substancji. I to nie tylko niektóre napoje zawierające sorbitol, szukaj go w jogurtach, pokarmy niskokaloryczne, gumy do żucia i twarde cukierki.
  11. Trzymaj się z dala od alkoholu.Jeśli chodzi o spłaszczenie żołądka, alkohol nie jest twoim przyjacielem. To sprawia, że Twoje ciało przechowywać więcej tłuszczu jeść i spalić do 36% mniej tłuszczu niż normalnie. Może również hamować produkcję hormonów spalających tłuszcze w organizmie
  12. Wspomagaj się naturalnymi suplementami

Na rynku istnieje wiele naturalnych suplementów, które pomagają zrzucić zbędne kilogramy- a za za tym idzie-  pozbyć się również tłuszczu na brzuchu. Według naszego rankingu istnieje kilka topowych NATURALNYCH suplementów pomagających pozbyć się z uporczywymi kilogramami, są nimi: Idealica, Detosil oraz Piperiniox. Czytaj więcej na temat odchudzania…