ThermaCuts – odchudzanie – 2020 – opinie, efekty, cena, czy działa?

Gimnastyka jest przydatna przy spalaniu nadmiaru kalorii i tonizowaniu naszego ciała, ale aby schudnąć trzeba stale trenować. Chodzenie na siłownię w celu schudnięcia, bieganie czy jazda na rowerze z pewnością sprawiłoby, że stracilibyśmy na wadze, ale często brakuje nam czasu. Więc co? Załóżmy matę i zobaczmy, jakie ćwiczenia należy wykonać w domu, aby schudnąć.

Ćwiczenia odchudzające

Ideałem byłoby użycie sprzętu fitness, ale w przypadku ich braku możemy wykonać kilka prostych ćwiczeń x schudnąć na dywanie w domu.

Jak schudnąć chodząc na miejscu: zacznij od powolnego chodzenia na miejscu przez około pięć minut. Stopniowo zwiększaj swoją prędkość, podnosząc kolana.

Podejmij kroki: nawet bez steppera, wykonaj prosty krok, aby wspiąć się w górę i w dół tą samą nogą.

Ćwiczenia te powinny być wykonywane przez co najmniej trzydzieści minut dziennie co najmniej trzy razy w tygodniu.

Przykładowe ćwiczenia odchudzające

Ćwiczenie A: wstanie, ręce spoczywające na oparciu krzesła, podnieś nogę na bok; przytrzymaj ją wyciągniętą na kilka sekund, a następnie wróć do pozycji wyjściowej, nie opierając stopy, powtarzając podnoszenie dwadzieścia razy na nogę.

ĆWICZENIA MAJĄCE NA CELU ODCHUDZANIE BIODER

Ćwiczenie 1: Połóż się na podłodze, stań na boku z rozprostowanymi nogami, podnieś nogę w górę i w dół co najmniej dwadzieścia razy. Powtórzyć z drugą nogą.

Ćwiczenie 2: Stojąc z rękoma na biodrach, odwróć górną część ciała najpierw w prawo, a następnie w lewo na około dziesięć minut.

ĆWICZENIA A UTRATA WAGI NA NOGACH

Ćwiczenie 1: Jeśli masz rower treningowy, korzystaj z niego przez co najmniej pół godziny, trzy razy w tygodniu. Jeśli go nie masz, połóż się na podłodze i podnieś nogi, odtwarzając ruch pedału przez co najmniej pół godziny.

Ćwiczenie 2: Stojąc z rękoma opartymi na biodrach, podnieś nogę, zbliżając kolano do brzucha. Powtórzyć 25 razy dla każdej nogi.

ĆWICZENIA DO ODCHUDZANIA POŚLADKÓW

Ćwiczenie 1: Wstań i odchyl nogę do przodu i do tyłu, trzymając ją napiętą. Powtórzyć dwadzieścia razy na nogę.

Ćwiczenie 2: Stojąc na wszystkich czterech nogach, unieś jedną nogę i odchyl ją do góry, powtórz ćwiczenie z drugą nogą łącznie dwadzieścia razy.

ĆWICZENIA DO UTRATY WAGI NA BRZUCHU I BIODRACH

Ćwiczenie 1: Połóż się na brzuchu, zegnij nogi rękoma za plecami głowy, podciągnij się ramionami do góry i powtórz ruch piętnaście razy.

Ćwiczenie 2: Połóż się na brzuchu, połóż łokcie na podłodze i podnieś nogi pod kątem 45° do podłogi. Symuluj rower przez piętnaście sekund i połóż nogi na podłodze, powtórz pięć razy.